06 70 534 001006 1 789 9820 — E-​Mail: ypoweb@​gmail.​com

Fizetett hirdetések

Fizetett listázás


A fizetett listázás (paid inclu­sion) olyan kereső­mar­ket­ing eszköz, ame­lynél a kereső­mo­tor díjazás ellenében szere­pel­teti az adott hon­lapot a találati listában. Sok kereső lehetőséget ad arra, hogy a cégek megvásárolják a találati listában való szere­plésüket, a Google ezt azon­ban elu­tasítja, hogy minél releváns­abb ered­ményeket tudjon nyúj­tani. A fizetett listázás esetén tipikus fizetési mód az éves díj, de elő­for­dul a kat­tin­tás utáni fizetés is. Leg­gyako­ribb azon­ban a veg­yes elszá­molás alka­lmazása, például a Yahoo-​nál.

Fizetett hird­e­tés a keresők oldalain, a organikus (avagy ter­mészetes) talála­tok mel­lett a találati oldalakon gyakran meg­je­lenő hird­e­tések (cost per click hird­e­tések).
Fizetett listázás. Néhány keresőben lehetőség van arra, hogy adat­bázisukba fizetés ellenében gyorsab­ban, vagy szabá­ly­ozot­tab­ban kerüljünk be. Ennek egyik eset­ben sincs hatása a találati lista felépítésére – nem helyezést veszünk.

Utoljára frissítve:2013. október 03., csütörtök 17:11
Tovább a kategóriában: « Linképítés Szöveg­írás »

Honlapunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy az Ön számára a legjobb böngészési élményt nyújtsa.
A weboldal használatával Ön elfogadja jelen felhasználási cookie-kat.